FizioKözpont

Fizioterápiás és Mozgásrehabilitációs Centrum

Rólunk

2017. április 07. 14:53 - GNora

A nevem Tanács-Gulyás Nóra FizioKözpont magánrendelő megálmodója és tulajdonosa. 2008-ban diplomáztam a Pécsi Tudományegyetem, majd 2017-ben msc végzettséget szereztem.

Tudásomat folyamatosan bővítem különböző tanfolyamok és konferenciákon való részvétellel. Msc diplomamunkámhoz gerinciskola témakörében kutattam.

2009 óta működtetem magán praxisomat, ahol igényes, és jól felszerelt tornatermemben, kiváló szakmai tudással várom a gyógyulni és mozogni vágyókat.

Jelenleg több kolléganővel dolgozunk együtt, hogy minden páciens megkaphassa a legmegfelelőbb terápiát.

 

Alábbi továbbképzéseket végeztem el:

-TheraSuit Method

-Lymphoedema dranaige kezelés elmélete és gyakorlata

- McKenzie „A”: A lumbalis gerinc mechanikai diagnózisa és terápiája

- McKenzie „B”: A Nyaki és a Háti Gerinc Mechanikai Diagnózisa és Terápiája

- 3D Scoliosis Terápia

- Medical Taping Concept és Kinesio Tape 1.rész

- 3NS TEX Taping- Funkcionális és Elasztikus Taping -   Bevezető alaptanfolyam

- 3NS TEX Taping- Funkcionális Elasztikus Taping - Az alsó testtáj szindrómái

-3NS TEX Taping- Funkcionális Elasztikus Taping - A felső testtáj szindrómái

-Szegmentális stabilizációs tréning az ágyéki gerincen

-Szinergetikus Reflexterápia (SRT)

-Neurodinamika- Perifériás neurogén panaszok funkcióvizsgálata és kezelése 

- Thera-Band eszközök szerepe a discus hernia, SPA és OP terápiás programjában

- Perifériás ízületek betegségeinek komplex rehabilitációja Thera-Band eszközökkel

- Hospice alapozó tréning

 

Tagságok:

- Magyar Gyógytornászok-Fizioterapeuták Társasága

- Magyar Gerincgyógyászati Társaság

 

Tudományos tevékenységek:

Rendszeres gerinc tréning hatása cLBP esetében (szakdolgozati konzulens)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyogytornaszekszard.blog.hu/api/trackback/id/tr7312408235
süti beállítások módosítása